Контакты

Україна
58001  
м. Чернівці
вул. Садова 28/5
т/ф. +38 (0372) 55-59-39
Джерело  Олександр
djereloaudit@i.ua

Облако ссылок


Новости Лига
ЛІГА.Новости
ЛІГА.Новости

ПРО ЦІНИ: МІФИ І РЕАЛЬНІСТЬ (послуги професійного бухгалтера та аудитора)

Будьте уважні! Вас часто вводять в оману низьким рівнем цін!

Яскравий приклад: «привабливі пропозиції», що достатньо часто зустрічаються, з організації ведення бухгалтерського і податкового обліку чи аудиторською перевіркою за нереально низькою ціною –100–200 у. о. , яка вже сама по собі говорить про несумлінність виконавця і ставить під сумнів якість послуг, що надаються.

Немає економічної доцільності у  «казково дешевих послугах», оскільки розмір проблем, які ці послуги можуть створити, набагато порядків більше розміру їх «дешевизни».Не дайте ввести себе в оману!

 

Давайте разом розрахуємо витрати по веденню бухгалтерського обліку Вашої організації:

  • від 700-1000  у. о. – витрати на організацію робочого місця бухгалтера (5-6 кв. м. площі +елементарний набір офісної оргтехніки);
  • 570 у. о. – вартість бухгалтерської програми (наприклад,1С:Підприємство 7.7 ПРОФ. Комплексна поставка для України + ключ USB або1С:Підприємство 8.1 Комплект на 5 користувачів  для України)
  • 240 у. о. – вартість інформаційно-правової бази ЛІГА:ЗАКОН  Головний  бухгалтер версія 8.1.1,
  • 280 у. о. – вартість програмного комплексу "БЕСТ - ЗВІТ ПЛЮС" - система організації звітного документообігу між організаціями та державними органами, подання звітності до яких передбачено чинним законодавством України;
  • 50  у. о. – витрати по оновленню бухгалтерської програми ;
  • 70 у. о. – витрати по оновленню інформаційно-правових баз
  • від 50 у. о. – витрати на оплату підписних бухгалтерських видань
  • від 50 у. о. – витрати на навчання (підвищення кваліфікації) бухгалтера
  • від 20 у. о. – витрати за змістом робочого місця бухгалтера
  • ???? у. о. – робота бухгалтерів-помічників по складанню первинних облікових документів
  • ???? у. о. – робота бухгалтерів по віддзеркаленню в бухгалтерському обліку фінансово-господарських операцій організації
  • ???? у. о. – робота головного бухгалтера чи  аудитора по контролю якості введення початкової інформації, оптимізації оподаткування і складанню бухгалтерської і податкової звітності.

Тепер Ви знаєте, що організувати якісно роботу по веденню бухгалтерського і податкового обліку Вашої організації за 100 - 200 у. о. – не можливо! Треба на чомусь «заощадити». На чому? Для того, щоб зрозуміти на чому економлять заповзятливі бухгалтери та аудитори, треба зіграти з ними в «лотерею». Ставка в цій лотереї –це Ваш бізнес!

Підозріло низька ціна може бути наслідком залучення співробітників з низьким рівнем кваліфікації, відсутністю постійного навчання, економії на покупці інформаційно-довідкових баз, відсутністю спеціалізації співробітників, нездійсненням контролю досвідченими аудиторами за  виконаною роботою, а також за змінами в чинному законодавстві. Вказані підходи до організації ведення бухгалтерського і податкового обліку чи аудиторської перевірки є основними причинами, які можуть спричинити порушення чинного законодавства, а як наслідок залучення до податкової, адміністративної і кримінальної відповідальності керівних осіб.